هفت اشتباه رایج در استفاده از کرم دور چشم

کرم های دور چشم یکی از محصولات مراقبت از پوست ما است. اگر از داشتن حلقه های تیره و یا پف کرده در اطراف چشم شکایت دارید و یا نگران چین و چروک در اطراف چشمتان هستید ، با استفاده از کرم دور چشم به عنوان بخشی از مراقبت های زیبایی روزانه خود منجر به کاهش این حلقه های تاریک اطراف چشم خواهید شد. با توجه به اینکه مراقبت درست از زیبایی شما برای ما بسیار اهمیت دارد در این مقاله سعی داریم تا نحوه اصلاح خطاهای کرم دور چشم را به شما آموزش داده تا بتوانید از این محصول به روش مناسب استفاده کنید.

اشتباه اول : استفاده زیاد از کرم دور چشم
این نکته را به خاطر داشته باشید که پوست اطراف چشم شما بسیار نازک است و نیازی نیست تا مقدار زیادی از کرم دور چشم را در اطراف چشم بمالید. به اندازه یک نخود کافی است تا دور چشمتان از مواد مورد نیاز غنی شود. بنابراین تصور نکنید که استفاده بیشتر می تواند روند بهبود را سرعت بخشد چون تنها به اندازه لازم جذب سلولهای پوست اطراف چشم می شود و مابقی دفع خواهند شد.

اشتباه دوم : عدم توجه به دستورالعمل های کرم دور چشم
بسیاری از افراد در هنگام استفاده از کرم های دور چشم به دستور العمل روی جعبه توجهی نمی کنند و در نتیجه از میزان غنی بودن مواد تشکیل دهنده و نحوه استفاده صحیح و اصولی محصول اطلاع لازم را کسب نمی کنند. این موضوع شاید در نگاه اول مهم به نظر نرسد اما زمانی که همزمان با یک مرطوب کننده استفاده می شود حتما باید توجه شود که قبل یا بعد از مرطوب کننده استفاده کنید یا خیر.

 

اشتباه سوم : استفاده از کرم دور چشم بر روی پوست خشک
یکی از اشتباهات متداولی که بسیاری از افراد در هنگام زدن کرم دور چشم انجام می دهند استعمال آن بر روی پوست خشک است. اگر پوست خشکی دارید قبل از استفاده از کرم دور چشم کمی ان را مرطوب کنید.

اشتباه چهارم : زدن کرم دور چشم با فاصله کم از چشم
خیلی مراقب باشید تا در هنگام استفاده از این محصولات آن را خیلی نزدیک چشمانتان به کار نبرید. کرم دور چشم را باید زیر ابروان با کمی فاصله و حلقه زیر چشم با رعایت فاصله از چشم قرار داد. نزدیک بودن مواد کرم به چشم موجب آسیب به چشم ها خواهد شد.

 

اشتباه پنجم : استعمال کرم دور چشم با براش
پوستی که اطراف چشم های شما قرار دارد ظریف ترین پوست اطراف چشم شماست، بنابراین لازم است تا با حرکات آرام و ضربه ای با پد یا انگشتان دست خود ضربه هایی آرام بزنیدتا به آرامی جذب پوست شود. از به کار بردن براش برای زدن کرم دور چشم خود داری کنید.

اشتباه ششم : استفاده نامنظم از کرم دور چشم
برای اینکه نتیجه مطلوبی حاصل شود لازم است تا یکبار در صبح و یکبار در شب از کرم دور چشم استفاده شود و این کار را بعد از سن بیست و پنج سالگی بطور مداوم ادامه دهید. نظم در استفاده از تمام محصولاتی که اثرات خود را در طولانی مدت نشان می دهند نکته نتیجه گرفتن از کرم های دور چشم است.

خرید کرم ضدچروک و سفت کننده پوست ویشی

اشتباه هفتم : از سنین بالا شروع به استفاده کنید.
این یک تصور رایج غلط است که افراد در سنین بالاتر شروع به استفاده از کرم های دور چشم کنند، در حالی که هرچه شما از سنین بعد از بیست و پنج سالگی روند استفاده از این کرم ها را شروع کنید سریع تر نتیجه می گیرید و تیرگی و پف دور چشم شما زودتر از بین خواهد رفت.

جمع بندی:

در این مقاله به بررسی هفت اشتباه رایج و مهم که اکثر خانم ها در هنگام استفاده از کرم دور چشم مرتکب می شوند به طور مفصل شرح داده شد.امیدوارم با رعایت نکات گفته شده در بالا بتوانید به گونه ای موثر تر از کرم های دور چشم استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *